BENDROSIOS NUOSTATOS
- Internetinės parduotuvės soranora.lt (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos Pirkėjui, kai jis pateikia užsakymą šioje internetinėje Parduotuvėje.
- Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo, jei jis nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, kad Pirkėjas susipažino su Taisyklėmis ir su jomis sutinka, jei prieš užsakydamas prekes jis patvirtina savo sutikimą su Taisyklėmis, pažymėdamas atitinkamą langelį užsakymo metu. Pirkėjas sutinka, kad pažymėjus sutikimą pirmojo užsakymo metu, jis bus automatiškai pažymėtas ir vėlesniems pirkimams. Tais atvejais, kai Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesutinka su visomis ar tam tikromis Taisyklių dalimis, jis neturi pateikti užsakymo elektroniniu būdu. Priešingu atveju laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
- Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors jam buvo suteikta tokia galimybė, neatsižvelgdamas į jam pateiktas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus.
- Parduotuvė turi teisę koreguoti taisykles tik dėl svarbios priežasties ir privalo nurodyti pakeitimo įsigaliojimo datą, kuri negali būti trumpesnė nei 7 dienos nuo paskelbimo Parduotuvėje datos. Pirkėjo užsakymai, pateikti iki pakeitimų įsigaliojimo datos, vykdomi pagal anksčiau galiojusias taisykles.
- Teisę pirkti prekes Parduotuvėje turi: veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik su tėvų ar globėjų sutikimu, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis arba yra emancipuoti; juridinius asmenis atstovaujantys asmenys, veikiantys pagal šio juridinio asmens steigimo dokumentus; visų aukščiau paminėtų asmenų įgalioti atstovai, pateikę dokumentą, patvirtinantį teisę veikti tokio fizinio ar juridinio asmens vardu (įgaliojimą, prokūrą ir pan.).
UŽSAKYMO PATEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS
- Pirkėjas, apsilankęs Parduotuvėje, pasirenka jam tinkamas prekes. Remiantis jo pasirinkimu, suformuojamas prekių užsakymas. Pasirinkdamas prekes, Pirkėjas patvirtina turintis pakankamai kompetencijos pasirinkti tinkamų savybių prekes.
- Suformavęs prekių užsakymą, Pirkėjas privalo įvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatytos prekės, telefono numerį ir papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes ar išrašant sąskaitą faktūrą. Parduotuvė patvirtina, kad Pirkėjo pateikti duomenys bus naudojami išimtinai prekių pardavimo ir pristatymo bei sąskaitų faktūrų išrašymo tikslais, nepažeidžiant asmens duomenų apsaugos reikalavimų, numatytų šalies, kurioje įregistruota įmonė, įstatymuose.
- Pirkėjas privalo pasirinkti vieną iš Parduotuvėje siūlomų apmokėjimo būdų. Tuo pačiu metu galima pasirinkti pristatymo būdą iš Parduotuvės siūlomų pristatymo variantų. Pirkėjas taip pat patvirtina, kad nurodytu ar pasirinktu laiku sutinka būti užsakyme nurodytu adresu arba ten bus jo atstovas, galintis priimti pristatytas prekes.
- Pirkėjui patvirtinus užsakymą, jis išsiunčiamas Parduotuvei. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Tačiau užsakymas laikomas vykdytinu tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą apie užsakymo apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinktos mokėjimo įstaigos.
- Pirkėjui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai išsiunčia Pirkėjui el. laišką apie gautą užsakymą. Užsakymas bus pradėtas vykdyti gavus Pirkėjo apmokėjimą. Jei užsakymas neapmokamas per 7 darbo dienas, užsakymas atšaukiamas.
- Pirkėjo pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje.
- Visais atvejais laikoma, kad Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, susipažino ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, taip pat visomis kitomis sąlygomis, nurodytomis kartu su užsakymu.
- Užsakymas atšaukiamas kuo greičiau, kai Pirkėjas kreipiasi į Parduotuvę naudodamasis Parduotuvėje nurodytais klientų aptarnavimo kontaktais ir išreiškia norą atšaukti Užsakymą.
GARANTIJOS IR PRODUKTŲ KAINŲ NUSTATYMAS
- Bendrosios kiekvieno produkto charakteristikos yra nurodytos prie kiekvieno produkto Parduotuvėje. Produktams taikoma jų gamintojo suteikiama kokybės garantija ir/arba galiojimo terminas, kurio konkretus terminas ir/arba kitos sąlygos, įskaitant garantijos netaikymo sąlygas, yra nurodytos tokių produktų aprašymuose, ant produktų pakuočių ir/arba garantijos knygelėse ir/arba instrukcijose, pateikiamose kartu su produktais.
- Parduotuvė nurodo, o Pirkėjas supranta ir patvirtina, kad jis žino, jog Parduotuvėje nurodyti produktai gali neatitikti faktinio produktų dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo techninės įrangos (pvz., monitoriaus ar išmaniojo telefono) ypatumų.
- Pirkėjas sutinka, kad pateikdamas užsakymą elektroniniu būdu Parduotuvėje, jis įsipareigoja sumokėti užsakyme nurodytą kainą už prekes.
- Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodytos įskaitant pridėtinės vertės mokestį (PVM).
- Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme nurodytas sąlygas. Tais atvejais, kai Pirkėjui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti apie tai Parduotuvei el. paštu ar kitais jos nurodytais kanalais, o Parduotuvė įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jei tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės kaltės.
- Parduotuvė siūlo įsigyti prekes su pristatymu Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jei Kliento pasirinkimu prekių pristatymo vieta nurodoma už Lietuvos Respublikos ir (arba) Europos Sąjungos ribų, Klientas pats bus atsakingas už su užsakymu susijusių mokesčių mokėjimą, įskaitant, bet neapsiribojant, bet kokius importo, muitų, PVM ir kitus mokesčius, jei taikoma.
- Užsakymo pristatymo išlaidos ir (arba) kitų trečiųjų šalių paslaugų išlaidos (jei taikoma) nėra įskaičiuotos į produkto kainą, nebent Parduotuvėje aiškiai nurodyta ir paskelbta, kad tam tikromis sąlygomis užsakymo pristatymas yra nemokamas. Taikomi užsakymo pristatymo kaštai ir sąlygos yra nurodomi ir pateikiami Klientui užsakymo metu.
- Produktams gali būti taikomos nuolaidos, kurios nėra kaupiamosios, išskyrus atvejus, kai konkrečios nuolaidos ar akcijos taisyklės numato kitaip ir tai yra aiškiai nustatyta bei paskelbta Parduotuvėje.
- Parduotuvė turi teisę keisti Parduotuvėje nurodytą produkto kainą po to, kai Klientas pateikia užsakymą, jei tai susiję su Parduotuvės informacinės sistemos techninėmis klaidomis. Parduotuvė, pakeitusi Produkto kainą dėl minėtų aplinkybių, nedelsdama informuoja apie tai Klientą ir derina su juo tolesnį užsakymo vykdymą. Jei Klientas nesutinka su šiame punkte aptartu kainos pakeitimu, Kliento užsakymas yra atšaukiamas, o tuo atveju, jei Klientas jau sumokėjo Parduotuvei prekių kainą ir (arba) užsakymo pristatymo išlaidas, visos šios sumokėtos sumos yra grąžinamos Klientui.
- Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu įvesti ir/arba atšaukti pasiūlymus, akcijas ar keisti Parduotuvėje paskelbtas produktų kainas, bet kokį turinį ar medžiagą Parduotuvėje, nepažeidžiant Kliento teisių.
PARDUOTUVĖS ĮSIPAREIGOJIMAI
- Parduotuvė įsipareigoja parduoti produktus, turinčius nustatytą galiojimo terminą.
- Parduotuvė įsipareigoja perduoti tinkamos kokybės prekes, atitinkančias užsakyme nurodytus reikalavimus.
- Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis nėra tikslus dėl to, kad Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
- Visais atvejais Parduotuvė pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme nurodytus kriterijus.
- Tais atvejais, kai užsakyme numatytas tam tikras prekių rinkinys, Parduotuvė įsipareigoja pateikti visas į prekių rinkinį įtrauktas prekes.
- Produktų pateikimas pardavimui Parduotuvėje nesukuria jokių įsipareigojimų Parduotuvei. Produktų pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tarp Kliento ir Parduotuvės nuo to momento, kai Klientas gauna automatiškai sugeneruotą elektroninį pranešimą iš Parduotuvės apie priimtą užsakymą ir gautą už jį apmokėjimą.
- Parduotuvė įsipareigoja gerbti Kliento teisę į privatumą dėl jo asmens informacijos, t. y. tvarkyti Kliento asmens duomenis tik laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytų taisyklių ir tvarkos.
KLIENTO ĮSIPAREIGOJIMAI
- Klientas turi teisę pirkti prekes Parduotuvėje pagal šias taisykles.
- Sukūręs savo paskyrą Parduotuvėje, Klientas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Jei Klientas praranda savo prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant apie tai informuoti Parduotuvę el. paštu.
- Klientas, naudodamasis Parduotuve, įsipareigoja laikytis šių taisyklių ir kitų Parduotuvėje aiškiai nurodytų sąlygų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
APMOKĖJIMO TVARKA IR SĄLYGOS
- Klientas už užsakytas prekes sumoka vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodytų būdų.
- Jei klientas pasirinko vieną iš elektroninių mokėjimo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes sumokėti nedelsiant, priešingu atveju jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimų, nes prekių siunta pagal Kliento užsakymą pradedama formuoti tik tada, kai Parduotuvė gauna apmokėjimą už prekes.
- Elektroninė sąskaita faktūra už Užsakymą yra sugeneruojama ir išsiunčiama Klientui el. pašto adresu, nurodytu Kliento užsakymo metu, kai Parduotuvė išsiunčia Užsakymą. Klientas taip pat gali atsisiųsti elektroninę sąskaitą faktūrą prisijungęs prie savo paskyros Parduotuvėje ir peržiūrėjęs Užsakymo detales.
PREKIŲ SIUNTIMAS IR PRISTATYMAS
- Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą. Užsakymas pristatomas Klientui vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodytų ir Kliento pasirinktų būdų.
- Klientas įsipareigoja priimti užsakytas prekes. Jei Klientas nurodo neteisingą pristatymo vietą, į kurią išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomas siuntimo išlaidas.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
- Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį ir siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
- Jei šalia produkto nurodomas produkto likutis Pardavėjo sandėlyje, ši informacija yra orientacinis atsargų kiekis, kuris gali keistis užsakymo apdorojimo metu ir negarantuoja, kad produktas iš tikrųjų bus Pardavėjo sandėlyje užsakymo apdorojimo metu. Jei atsargų sandėlyje nepakanka, tuomet Klientui produkto aprašyme pateikiamas apytikslis siuntimo laikas.
- Parduotuvėje informacija apie produktų kiekius ir gavimo terminus pateikiama kiekvienam produktui. Jei užsakymą sudaro keli produktai, kurių dalies tuo metu nėra, Klientas informuojamas apie trūkstamų produktų gavimo terminus ir atitinkamus vėlavimus.
- Pristatymo terminas skaičiuojamas nuo užsakymo datos. Jei prekės yra sandėlyje, užsakymas bus paruoštas per 1-2 darbo dienas (arba po apmokėjimo priėmimo, jei pasirinktas išankstinis apmokėjimas). Jei nurodytas prekių gavimo terminas yra ilgesnis nei 3 darbo dienos, tokiu atveju mes turime atsivežti prekes iš tiekėjo ar gamintojo, o jei nurodytas įvykdymo terminas yra ilgesnis nei 10 darbo dienų, tai reiškia, kad produktus gamina produkto gamintojas, ir toks užsakymas laikomas specialiu kliento užsakymu.
- Parduotuvė neatsako už užsakymo pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės, jei klientas nurodė neteisingą pristatymo vietą arba dėl vėlavimų gaminant specialų užsakymą klientui gamintojo.
- Prekių pristatymo metu, dalyvaujant kurjeriui ar pašto darbuotojui, klientas turi teisę patikrinti, ar siunta nebuvo atidaryta ar pažeista pristatymo metu. Jei pakuotė buvo atidaryta ar pažeista transportavimo metu, klientas turi surašyti aktą kartu su kurjeriu ar pašto darbuotoju ir informuoti parduotuvę el. paštu.
- Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis apskaičiuojamas pagal prekių svorį ir pristatymo vietą. Mokestis automatiškai apskaičiuojamas užsakymo proceso metu ir yra matomas prieš galutinį užsakymo patvirtinimą.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
- Parduotuvė įsipareigoja priimti nekokybiškas prekes ir pakeisti jas kokybiškomis. Jei parduotuvė neturi panašių prekių, tada parduotuvė suteikia klientui atitinkamą vertės nuolaidą kitam užsakymui arba grąžina pinigus už nekokybiškas prekes.
- Klientas turi teisę grąžinti kokybiškas prekes be jokios paaiškinamos priežasties per 14 dienų nuo jų įsigijimo. Šiuo atveju transportavimo išlaidas apmoka klientas. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tos pačios konfigūracijos, originalioje pakuotėje ir kitaip atitikti būklę, tinkamą parduoti pirkimo metu.
- Klientas apmoka tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (prekių siuntimo išlaidas), papildomas išlaidas, atsiradusias dėl siuntimo būdo pasirinkimo, kai pasirenkamas ne pigiausias, paprastas parduotuvės siūlomas būdas, ir prekių grąžinimo išlaidas, jei dėl jų specifikos prekių negalima išsiųsti įprastu siuntimu.
- Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios netinka grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
- Prekių grąžinimas netaikomas prekėms, pagamintoms pagal specialius kliento nurodymus, kurios gaminamos atsižvelgiant į kliento asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekėms, kurios yra aiškiai pritaikytos kliento asmeniniams poreikiams.
- Parduotuvė įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo kliento pranešimo apie prekių atsisakymą, grąžinti visus atliktus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, išskyrus atvejus, nurodytus šio skyriaus 9 punkte. Parduotuvė atlieka grąžinimą banko pavedimu į kliento nurodytą sąskaitą.
- Klientas, gavęs prekes su defektais, turi teisę pateikti pretenziją, nes parduotuvė prisiima tam tikrą atsakomybę už parduotas prekes.
- Pretenzija turi būti pateikta raštu, siunčiant ją el. pašto adresu, nurodytu šių taisyklių apačioje, arba užpildant specialią formą. Pretenzija bus išnagrinėta per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.
- Klientas gali reikalauti pakeisti prekes naujomis, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus atsisakant prekių, bet tik tuo atveju, jei defektas yra reikšmingas, išskyrus atvejus, kai parduotuvė gali greitai pakeisti prekes naujomis, be defektų.
- Prekės, kurios nebuvo įsigytos iš parduotuvės arba kurios buvo tyčia ar neatsargiai sugadintos (paveiktos atviros ugnies, aukštos temperatūros, cheminių medžiagų, aštrių daiktų ir pan.), arba jei buvo pažeistos prekių naudojimo ar laikymo taisyklės, arba prekės buvo naudojamos netinkamai ar ne pagal paskirtį, nėra grąžinamos.
- Parduotuvė turi teisę nepriimti kliento grąžinamų prekių, jei klientas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Klientas atsako už prekių vertės sumažėjimą dėl veiksmų ar aplinkybių, nebūtinų prekių pobūdžiui, savybėms ir komplektiškumui nustatyti.
- Parduotuvė atkreipia kliento dėmesį į tai, kad tuo atveju, kai įsigytos prekės pagal CK 6.228 (10) 2 d. 5 p. galiojančių teisinių reikalavimų yra priskiriamos prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios netinka grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, kliento reikalavimas pakeisti įsigytas tinkamos kokybės prekes analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti patenkintas tik atskiru parduotuvės sutikimu.
KOMENTARŲ RAŠYMAS
- Visos taisyklės dėl komentarų ar atsiliepimų rašymo parduotuvėje yra nustatytos ir jų laikymąsi kontroliuoja parduotuvė. Bet koks komentaro ar atsiliepimo paskelbimas parduotuvėje automatiškai reiškia sutikimą su visomis nustatytomis komentarų ir atsiliepimų rašymo taisyklėmis.
- Parduotuvė visais atvejais turi teisę pašalinti komentarus ir atsiliepimus, kurie pažeidžia tiek šalies, kurioje įregistruota įmonė, teisės aktus, kitų asmenų teises, tiek komentarų ir atsiliepimų rašymo taisykles. Ji taip pat pasilieka teisę savo nuožiūra pašalinti bet kokį turinį, patalpintą produktų komentaruose ir atsiliepimuose.
- Kiekvienas asmuo, rašydamas savo komentarą ar atsiliepimą parduotuvėje, patvirtina, kad toks komentaras ar atsiliepimas nepažeidžia ir nepažeis jokių trečiųjų šalių teisių, ir prisiima atsakomybę už savo veiksmus, kurie pažeistų aukščiau minėtus patvirtinimus.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Visi pranešimai parduotuvei turi būti pateikiami naudojant kontaktų puslapyje nurodytus duomenis arba specialias formas, skirtas šiam tikslui.
- Šios taisyklės yra parengtos vadovaujantis šalies, kurioje įregistruota įmonė, teisės aktais.
- Šalies, kurioje įregistruota įmonė, teisė taikoma santykiams, kylantiems šių taisyklių pagrindu.
- Visi nesutarimai, kylantys dėl šių taisyklių įgyvendinimo, sprendžiami derybų keliu. Jei susitarimo pasiekti nepavyksta, ginčai sprendžiami vadovaujantis šalies, kurioje registruota įmonė, įstatymų nustatyta tvarka.
BIURO ADRESAS
Amsterdam LAB UAB
J. Jasinskio g. 4-15
Vilnius LT-01112
Įmonės kodas: 306711293
Banko sąskaita: LT37 3500 0100 1744 2295
KLIENTŲ APTARNAVIMO KONTAKTAI
El. paštas: ask@soranora.lt